Data ostatniej aktualizacji: 2024.09.05.
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem www.tarotcafe.pl prowadzony jest przez Andrzej Król, ul. Niepołomska 47H, 32-020 Wieliczka,
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępny pod adresem www.tarotcafe.pl zwany dalej “Sprzedawcą”.
2. Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.tarotcafe.pl.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Punkty – jednostki rozliczeniowe dostępne w Sklepie, umożliwiające korzystanie z usług odczytów tarota.
3. Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul Niepołomska 47H, 32-020 Wieliczka
- E-mail: [email protected]
- Numer telefonu Sprzedawcy: 664-472-661
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
4. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Punkty, niezbędne są: a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), c) włączona obsługa plików cookies.
5. Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez Klienta na Punkty możliwe jest po założeniu konta w Sklepie.
6. Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy: a) zalogować się do Sklepu; b) wybrać Punkty będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk “Do koszyka”; c) zalogować się; d) kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie; e) wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić zamówienie w określonym terminie.
7. Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności: a) Płatności elektroniczne b) Płatność kartą płatniczą.
- Szczegółowe informacje na temat metod płatności dostępne są na stronach Sklepu.
8. Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail.
- Zakupione Punkty zostają dodane do konta Klienta niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności.
9. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Składając zamówienie na Punkty, Klient wyraża zgodę na dostarczenie treści cyfrowych (Punktów) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjmuje do wiadomości, że w związku z tym traci prawo do odstąpienia od umowy.
10. Reklamacja i gwarancja
- W przypadku wystąpienia wady zakupionych Punktów Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
12. Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
13. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta.